Jannices blogg

-En liten del av min värld

Typiskt

Publicerad 2012-02-11 11:51:04 i Allmänt,

Hann inte mer än genom dörren på jobbet
så hade jag ett sms om att paketer från
ellos hade kommit. Suck. Hade det kommit
ca 30 min tidigare hade jag kanske hunnit
hämta ut det innan jobbet...

Så i morse strax efter 9 traskade jag ner
på ica och hämtade ut paketet. Är riktigt
nöjd med mina fynd. För inte ens en 1000 lapp
fick Max massa nya tröjor o byxor. Fan va jag
älskar rea! ;)

Helt seriöst tycker jag att svindyra "märkes" kläder
efter senaste modet är slöseri med pengar till så pass
små barn som Max. Med tanke på hur ofta man ska
måsta köpa nytt allt eftersom dom växer. Men alla är
vi olika, vilket är jätte bra på både gott och ont!


Nu ska jag värma mig lite lunch och slänga i mig den
innan jag ska fara i väg och tjäna pengar. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela