Jannices blogg

-En liten del av min värld

Inte ännu...

Publicerad 2012-02-22 21:27:53 i Allmänt,

Aaah...tanden är inte klar ännu. Måste dit en
sista gång. Men men, man ska väl vara glad
att han vill fixa min tand ordentligt och inte
göra något slarv jobb. Det uppskattas. :)


Annars har jag känt mig allmänt trött hela
dagen. Inte många timmars sömn denna natt.


Först blev jag väckt av katten som försökte gräva
sig genom garderobs dörren. Hinner somna om så
ringer det i min mobil...Sen har Max haft jätte hemsk
hosta hela natten, så han fick till slut komma över i
våran säng. Sen var det hips vips dags för mig att
stiga upp...behöver jag säga att mina ögon gick i kors
några gånger under mitt tandläkar besök? :)


Efter jag kom hem från tandläkarn var det hem och
hämta upp resten av familjen för att åka tillbaka till
Hortlax. Där blev det en sväng ut på byn med Jessica
och Nelly och bobbarna.


Herregud vad hurtiga vi har varit i dag!  Jag Robban
och Max drog även ut på en tur med spark efter maten
i dag. Vi lär nog sova gott i natt allihop. :)



Sen till något helt annat....

De flesta som vart hem till oss har ju sett hur jäkla
kal och tom våran tomt är. Jag har i dag suttit och tittat
och läst och tittat lite till runt på olika hemsidor och blivit
så jäkla avundsjuk! Precis så där mysigt och lummigt och
gottluktande vill jag ha!


Så i dag har jag köpt lite blomfrön som jag ska försöka
får att gro...och sköter jag det rikgit bra blir det nog lite
blommor av det hela som jag kan använda i mitt blivande
"paradis"... Jag VET att rom inte byggdes på en natt. Men
Det är ju alltid en start. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela