Jannices blogg

-En liten del av min värld

Grillat är godast

Publicerad 2012-06-18 21:00:26 i Allmänt,


Solsken och värme i dag. Yäij! :)

Men jag hade lite svårt att tro att vi skulle ha
sån tur att vädret kunde hålla sig kvar hela dagen.
Så jag skickade med regnkläderna med Max
på dagis i dag, utifall att. :P

Som tur var behövdes dom aldrig. För solen sken
hela dagen och skiner ännu. Så vem vill vara inne
och laga tråk mat i dag?

Ne, jag och max kom överens om att det blir nog lite
grillat i stället. Korv och burgare bjöds det på. Som
middagsgäster hade vi Robbans lillebror och hans tjej
Mia.

Vet inte om burgaren var den godaste i världen för att
den verkligen var det, eller om det bara berodde på min
tomma mage som skrek efter mat. Vilket som som så
smakade det riktigt bra.

Fler såna här dagar tack! :)

Sen åker jag i väg på en liten resa när min semester
kickar i gång. Jag far helt ensam utan mina två pojkar.
Ska bli både roligt, spännande och framför allt, skönt!
Jag är fan värd denna resa, thats it! ;)

Sist jag var ner till systeryster låg lill Maxen i min mage..
det börjar ju vara nått år sen. Så JA det börjar vara dags
att pallra sig söderut för ett nytt besök. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela