Jannices blogg

-En liten del av min värld

Midsommardagen

Publicerad 2012-06-23 10:22:04 i

 
Alltså, det där med att skriva inlägg från mobilen
gick ju typ åt skogen. Har väl aldrig varit så nära
att kasta telefonen i golvet. Hur som haver...
 
Midsommar sög inte så mycket som jag nästan
gått o trott hela veckan att den skulle göra. Med tanke
på att jag skulle vara hemma själv och jobba när Robban
och Max drog i väg till stugan. Jag hade faktiskt en
riktigt trevlig dag, trots jobb. :)
 
Mange o Nelly bjussade hem mig att äta go mat med
dom efter jag slutat. Det var trevligt att sitta ute i finvädret
och äta gott. :) 
 
Sen åkte jag hem, för att senare cykla hem till Sara Vi
drog ut på en cykel tur in mot staden, satt i södrahamn
och surrade.
 
Där höll en igelkott på att skrämma skitan ur mig btw. ;)
 
Sen blev det kallt och klockan mycket innan vi rullade
hemmåt igen.
 
 
Så nu får det gärna bli söndag kväll. För då får jag SEMESTER! :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela