Jannices blogg

-En liten del av min värld

Morgon stund har...

Publicerad 2012-03-16 07:41:52 i Allmänt,

Barn är härliga...Max är härligast. Men något
jag inte tycker är härligt är att kliva upp före
f*n.

Max har nu i flera dagar (veckor?) vaknat varje
morgon allt mellan kl.5-6. Men som alltid finns
det några dagar med undantag. Som dagar när
jag har ställt en väckare för att jag vill/måste gå
upp tidigt. Tro det eller ej, men den dagen kan Max
sussa gott i sin säng till långt efter kl 7. (!?!)

Varför händer det aldrig dom dagar man vill/kan
sova en stund extra?


Fast denna vecka har har alla dessa tidiga mornar
faktiskt fått mig att komma igång igen på crosstrainern.

Vad ska man annars göra på morgon kl 06?  ;)



En nyvaken och glad Max efter sin första natt i sitt egna rum. :)
Ca 8 mån gammal.




Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2012-03-17 14:07:58

Det ligger väl i släkten =) Du var ALLTID uppe före f*an själv för att uttrycka det milt. Spelade inte det minsta roll om jag skulle jobba eller vara ledig så du har ju tydligen mycket bättre örspänt av vad jag hade med dig ;-)

Puss och kram till er båda.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela