Jannices blogg

-En liten del av min värld

Roliga du

Publicerad 2012-03-21 07:21:46 i Allmänt,

Trotts att vår morgon började über tidigt (före 5) så känner
jag mig på rätt bra humör. Vet inte om det beror på att jag
ska till frissan i dag och äntligen får bort lite ris från huvvet
eller om det är något annat som får mig att dra på smilbanden
denna morgon.

Kan nog mycket möjligt vara en kombo av båda! ;)

Pappan i huset är sjuk...så det känns mindre trevligt.
Mest trist är det nog för Max. Pappan har som mest
sovit sen han kom hem i går och det är ju inte alls roligt
när man väntat hela dagen att pappan ska komma hem. 

Men han verkar iallafall förstå att han ska låta honom sova
i fred...Max påstod att han också minnasan var sjuk i går.
För vad gör man inte för att få sig en festis och krypa ner
i sängen med pappa. Sötnöten våran!


Kanske att jag slänger upp en bild sen i dag efter mitt besök
på staden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela