Jannices blogg

-En liten del av min värld

Shoppat lös

Publicerad 2012-03-29 21:16:00 i Allmänt,

Happs, usch va pengar det gått denna vecka!

Men man kan ju inte låta ungen gå blöt..ej heller
naken.

Så det där om att uppdatera min garderob lär väl
ske sisådär... aldrig? :)


Max har absolut inte alls visat sig från sin bästa sida
i dag...nu har han väl kanske inte varit hemsk varje
liten sekund o minut. Men om man drar dagen i stora
drag så är den mysiga och glada Max absolut inte den
sida man fått se mest av i dag.

Vissa stunder i dag har han nästan fått mig att gå upp
i atomer. Frustrerande är det!

Men lite trevligt har vi haft det ändå mellan allt gnabbande o
grinande och inte lyssna på mamma/pappa stunderna.

Hoppas det är en "period" som går över VÄLDIGT snart.

I morgon är det jobb och dagis som gäller. Även jobb hela
helgen lång för mig. Så man kan väl säga att min arbets
vecka starta i morgon...för nästa lediga dag är onsdag.



Max har målat tomten...lagomt till påsk!



Kommentarer

Postat av: Jeanette

Publicerad 2012-03-29 22:25:58

Nämen, vilken fin tomte ;)

Stor och tjock! ^_^

Postat av: AC

Publicerad 2012-03-30 18:58:24

Han ser ju ut att ha fått lite a sin mosters gener =)

Han är bara i trotsåldern och det brukar iblland gå över ganska snabbt och för vissa aldrig ;-)

Puss och kram till er <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela