Jannices blogg

-En liten del av min värld

Lördas nöje

Publicerad 2012-05-19 23:22:57 i Allmänt,


I dag har vi inte gjort många knop. Jag och Max
var i väg på ett kalas en sväng. Som alltid är det
underbart gott fikat som bjuds där.  

Annars har vi chillat på gode bra här hemma.

Så nu när sambo gick för att sova kom jag i gång
med lite kvälls pyssel så här på lördags kvällen.





Allt som krävdes var Max ritblock och några pennor.
Självklart en gnutta fantasi också förstås. :)

Så nu har jag lyckats få ner på papper mina framtida
planer på hur jag vill att våran gård ska ta form.

Blev inte så värst perfekta eller snygga ritningar, men
jäkligt skoj att göra så man kanske får en någorlunda
hum om hur saker o ting blir i slutändan. :)

Men många saker tar det nog nått år innan det blir av.
För tyvärr har varken jag eller robban begåvats med tricket
att kunna skita pengar ännu. Hade dock inte varit helt fel
att kunna. ;)


Så man får ha tålamod istället. Vilket jag inte riktigt har.
Men det är som det är. Så bara hoppas på att man kan
göra så mycket man kan ändå. :)

Så tillbaka till ritblocket och fantisera mera.. :)


Kommentarer

Postat av: AC

Publicerad 2012-05-19 23:59:32

Planeringen är ju halva nöjet och sedan om det blir som man har tänkt sig, det kan man aldrig riktigt veta. Vet inte hur mpnga skisser jag satt och ritade, men om det sedan blev som det jag hade planerat helt och fullt kan jag bara säga NOT ;)

Fortsätt du och planera ;)

Kram <3

Postat av: Jean

Publicerad 2012-05-20 12:17:57

En grej som är så skoj med just trädgårdar är ju att man för en billigg peng- eller helt gratis kan botanisera växter i vänner och fmailjers trädgårdar. :) Säg till om du vill ha löjtnantshjärtan (men det har säkert du eller mormor redan. Även på tradera kan man hitta om man vet vad man vill ha... :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela