Jannices blogg

-En liten del av min värld

Sommar ?

Publicerad 2012-05-16 18:27:06 i Allmänt,


Herregud vad glad jag är att jag var ledig
just i dag. Vädret har verkligen gett mig
och säkert många andra riktiga sommar
känslor.!.





Så dagen har spenderats så gott som hela
dagen utomhus. Jag har påtat på och fixat
i jordgubbslandet. Vi(Robban) har även fixat
upp studsmattan, till Max stora förtjusning.





Har även hunnit plantera om mina paprikor
och andra ev. blivande sommar blommor.





Sen medans Max & pappan sov middag passade
jag på att olja in våra utemöbler.

Jisses vad jag vi har hunnit med i dag.

Så nu är Robban & Max ute på ranten och
jag har en fin fin köttbit i ugnen. Premiär
med marinadsprutan. Får se hur det smakar.

Gjort en mariand med massa honung i. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela