Jannices blogg

-En liten del av min värld

Kalorijägare kika hit!

Publicerad 2012-11-09 22:26:56 i

Vet något som får dina kilon att bara flyga sin kos...Väldigt enkelt att fås. Kostar oftast så lite som 0:- !!
På knappt 24 timmar hade jag tappat 2 av mina underbara kilon med hjälp av det som stavas m-a-g-s-j-u-k-a.
 
Huhu fiii fan säger jag bara. Men nu är det över och jag kan skippa saft och mariekex och äta lite mer matigt. Håller tummar och tår på att resten familjen kommer undan. So far so good. :)
 
Max kom nog undan så pass bra för att hans farfar var så schysst och hämtade bort honom fort från denna sjukhåla. Amen för det!
 
Så nu kan vi alla le och vara glada igen, och hoppas på att nästa utbrott sker någong gång om sisådär
100 år? :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-11-10 06:24:14

Kanske inte det nyttigaste sättet att tappa kilon på:)

Svar: I know...men vem vet vilka lik en del är villiga att gå över? :P
Jannice

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-11-10 19:54:00

Haha! Ja du har nog en poäng där:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela