Jannices blogg

-En liten del av min värld

Feb. 11, 2013

Publicerad 2013-02-11 18:24:43 i

Sitter på jobbet och har rast. Slösurfar lite och äter gotta.

Denna veckar är det både fettisdag i morgon samt alla♥dag på torsdag. Självklart jobbar jag kväll båda dagarna. Så i morgon får jag fira med en semla till lunch och torsdagen får jag och Max mysa på lite extra innan jag börjar jobba. Tyvärr sover pappan i huset inte hemma den kvällen. Så det där med chokladhjärtan och gulliigull från hans sida får jag nog fetglömma i år. ;)

Som plåster på såren kommer vi nog att ha en helt awesome helg med goda vänner istället. Det ser jag framemot, hemskt mycket. Synd bara att några inte hade möjlighet att joina oss. Men det blir väl fler gånger hoppas jag. :)

Tillbaka till verkligheten och jobba bort dom sista timmarna nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela