Jannices blogg

-En liten del av min värld

Hejhopp

Publicerad 2013-02-15 08:17:15 i

Så underbar morgon! Om man bortser från att jag känner mig halvt döende pga av att jag inte har vett att lägga mig och sova i tid.

I vanliga fall behöver jag sällan vakna till mitt alarm för Max kommer och väcker mig på morgon långt före det ringer. Men i dag var jag vaken före han så jag gick upp och dukade fram frukost. När jag står i köket kommer en halvt förstörd nyvaken Max. "Varför du vaken utan mig ?"

Älskade lila plutt..så van att med att han väcker oss. :)

Så strax ska vi bege oss till jobb och dagis. Det bästa med i dag är att han och jag har inte haft en enda gnabb så här långt på morgon. Vilket är otroligt! Brukar ofta vara nått. Fel pålägg på mackan. Fel byxor. Fel sockar eller nått annat fel man gör...eller att han inte lyssnar och gör något heltid annat än vad jag ber om. Så den här mogon har varit helt GRÄIJT! ;)

Sådana här mornar får en att inse hur jävla stolt man kan vara som förälder.
För någon annan kanske det är en skit sak. Men en sån här morgon gör verkligen min dag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela