Jannices blogg

-En liten del av min värld

I Smyg

Publicerad 2013-02-28 07:45:49 i

Sitter just nu och försöker trycka min frukost så fort och ljudlöst jag bara kan. Max ska få äran att äta sin frukost på dagis idag. Så vill helst inte att han ser att jag äter. För då vill även han ha. :)

Veckan har gått i turbofart. Vet knapp vilken veckodag det är. Men skönt är det att man snart har några lediga dagar att se framemot. Sen att jag befinner mig i zoombieland har jag bara mig och mitt bågstyriga jag att skylla. VARFÖR har jag aldrig vett att gå och sova i tid?!?

Hela veckan har jag sagt..I dag blir det en TIDIG kväll..Haha. No way in hell att nån kväll har blivit tidig...men i dag ska jag på allvar göra ett fösök att iaf ligga till sängs senast kl. 21. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela