Jannices blogg

-En liten del av min värld

Man kan tro...

Publicerad 2013-01-09 18:46:00 i

att jag tycker pengarna bränner i fickan. För jag kan inte sluta shopppa......
 
 
Drog ut på byn och brände lite slantar i dag. Fanns lite grejer som behövde uppdateras.Handskar till både mig och Maxen. Så jag håller tummar och tår på att han ska låta bli att äta upp dessa vantar. Dom förra tuggade han sönder tummen på. För hoppningsvis låter han väl även bli mina. ;)
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 
For även i väg och köpte mig ett par nya skoterbrillor. För ända tills nu har jag fått ha min käre sambos gammelbrillor. Dom är så full i repor att man har tur om man ser vart man kör. Så jag kan meddela att det var nästan som en helt ny värld där bakom styret med mina nya på. :)

 
 

Självklart har jag och Maxen hunnit inviga våra nya grejjor med en liten skotertur. Ut for vi hela familjen efter lunchen. Så jag är då nöjd för i dag...
 
I kväll blir det att köra lite badminton i sporthallen med Jessica. Alltid lika roligt och jobbigt på samma gång(Mest roligt). Måste spelas oftare!  Tyvärr är man sämst på att ta sig iväg...
 
 
 
Kommer nog känna att jag lever i morgon, ;)
 
 
 
- Vem ville skänka mig 1 miljonkronor? -
 

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-01-10 07:30:23

Så jävla snygga skoterbrillor! Själv har jag ett par neongula scott någonstans som jag ska gräva fram:) Hell yeah!

Postat av: Syrran

Publicerad 2013-01-13 10:13:49

Äh du jobbar, så klart du får shoppa ;) Snygga brillor :) Bekvämt med näsvärmare :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela