Jannices blogg

-En liten del av min värld

Äntligen söndag!

Publicerad 2013-03-17 10:18:45 i

Jag har hunnit vara ledig och jobbat sen senast. Vi har även hunnit vara upp och hälsat på släkten i gällivare. Vilket var en grymt trevlig helg. Skönt att få komma bort några dagar och slippa tänka på alla måsten.

Denna helg har varit rätt lugn. Resten av familjen drog till Malå för att roa sig när jag ändå måste jobba hela helgen. Det har varit tysta och lugna (sköna) mornar. Men ensamma och tråkiga även lite läskiga kvällar. Hoppas på fullt ös igen när jag kommer hem i kväll. :)


Från skoterturen förra söndagen.


Sen har jag gått och blivit med gym kort... Hade väl aldrig trott det om mig själv. Men tiderna ändras, så kan väl även jag? ;)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2013-03-17 21:44:58

Det var välan på tiden med ett gymkort. Din kära mamma har haft det nu i ett x antal år ;)
Kör nu bara inte för hårt från början så att du tappar lusten.
Kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela